عشق من

همیشه از اینکه عاشق بشم میترسیدم.اگر چه عاشقت بودم ولی سعی داشتم مخفی کنم.حتی از خودم.به خودم میگفتم که نه عاشقش نیستی فقط دوستش داری.ولی بعضی وقتها احساسم از دوست داشتن بیشتر میشد.این موقع ها به خودم میگم خوب حتما خیلی خیلی دوستش داری در حالی که میدونستم این احساس خیلی بزرگتر از دوست داشتن است.هرکسی هم که میگفت عاشقی میگفتم نه فقط دوستش دارم .چند بار بهت گفتم که عاشقتم ولی یا زیاد جدی نبود یا اینکه روی حرفم تاکید نکردم.نمیخواستم عاشقت باشم چون میدونم یک روزی تنهام میزاری.ولی دیگه خسته شدم.میخوام فریاد بزنم که عاشقت هستم.حتی اگر تا ابد تنهام بزاری.عزیزم اینقدر خوبی که دوست داشتن لایقت نیست.هر چند عشق من هم برای فرشته ای مثل تو کمه ولی بیشترین چیزی که میتونم بهت بدم همینه.ببخش اگر کمه.ببخش اگر باز هم مجبوری مثل همیشه سلیقه ی بد منو تحمل کنی و هدیه ام رو قبول کنی!!!!!

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد
حتی اگر مرا از یاد ببری
و هرگز از تو رنجور نخواهم شد
چرا که دوستت دارم
دیوانه وار عاشقت شدم
چرا که مهربانی را در تو دیدم
با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی
و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم
سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است
و اگر با مژگانت اشاره ای کنی
فرسنگها را خواهم پیمود
چرا که شب عشق بسیار طولانی ست
و قلبم در آرزوی تو می سوزد
آنگاه که از برابر  دیدگانم دور شوی
خورشید وجودم پنهان می گردد
ابر های غم و اندوه مرا در بر می گیرد
و به دنیای غریبی می برند
همیشه در قلبم حضور داری
عشقت زندگیم را گلباران کرده است
تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام




بارانی باشید...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://errat.blogsky.com

به نام خدا
سلام
وبلاگ خوبی داری.
امیدوارم موفق باشی.
سری هم به من بزن.

کاکتوس سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ق.ظ http://cactus.blogfa.com

به به بعد از مدتها اومدی. ما رو که خوب فراموش کردی. خیالی نیست. دنیای غریبیه.
پس بالاخره به این نتیجه رسیدی که انگار عاشقش بودی یا شایدم هنوز هستی! راستی اون، وبلاگت رو میخونه؟

ستاره سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ http://nazar-tanha-bemoonam.blogfa.com

عاشق بودن چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود!

رهگذر چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

هی روزگار
چی بگم؟
چی بگم که این اتیشه عشق که تو قلب روشن بشه بدجوری میسوزونه خوشحالم که عشق رو تجربه کردم
خوشحالم که عاشقم

کاکتوس چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ق.ظ http://cactus.blogfa.com

برات آف گذاشتم. منتظر جواب هستم.
اینو مینویسم که دوباره مسنجر باعث سوءتفاهم نشه بینمون.

مصطفی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ب.ظ

هرآنکه گنج قناعت به گنج دنیا داد
فروخت یوسف مصری به کمترین ثمری...
وبلاگ قشنگی داری. زیبا می‌نویسی. امیدوارم که ادامه دهی و پیشرفتت روزافزون باشد.
دی پیر می‌فروش که ذکرش بخیر باد
گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد