عنوان ندارد!!!

۱-- بعضی وقتها وقتی دارم وبلاگهای دیگه رو میخونم بعد از خوندنشون به خودم میگم اینایی که وبلاگ دارن همه یه چیزی بارشونه.یکی عشق سیاسته و فقط دوست داره به اینو اون گیر بده.یکی آخره شعره.یکی وبلاگ درست کرده که توش واسه دانلود آهنگ بزاره(خوشبختانه تعداد این افراد روز به روز در حال زیاد شدنه).خلاصه اینکه هرکی یک دلیلی واسه نوشتن و زنده نگه داشتن وبلاگش داره.ولی من چی.بارها از خودم پرسیدم که «‌ واسه چی مینویسی؟» ولی نتونستم جوابی بدم.ولی وقتی فکر کردم واسه « کی‌ » مینویسم اولین و تنها چیزی که به ذهنم رسیده این بوده که واسه « تو » مینویسم.واسه « تو » ی که میدونم مخاطب من توی این نوشته ای ولی این متن رو نمیخونی.واسم اهمیتی نداره.فقط میخوام بنویسم تا خودمو خالی کرده باشم.میخوام حرفهایی رو بنویسم که گفتنش بهت سخته.میخوام اون چیزایی رو بنویسم که اگه بهت بگم مسخره ام میکنی و میگی اینو از کی یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟.خلاصه اینکه آقا یا خانومی که داری وقتت رو تلف میکنی و این وبلاگ رو میخونی میخوام بهت بگم که اینجا حرفهایی نوشته میشه که نه به سیاست ربطی داره نه به فلسفه نه به هیچ چیز دیگه.حرفهای اینجا همه رنگ قرمزی عشق و سیاهیه جدایی و غم دارن.اگه دنبال این هستی که ببینی کی رای میاره یا اینکه دوست داری موزیک دانلود کنی توی این وبلاگ نگرد.

۲-- ببخشید چند وقتی آپ نکردم(هرچند واسه کسی هم مهم نبود.به جهنم که آپ نکردی).دلیلش امتحانات و اینجور چیزها نبود.راستش نه حرفی واسه زدن داشتم نه بهونه ای واسه نوشتن.تا امشب.امشب اومدم وصیت نامه بنویسم(اینم از فواید پیشرفت علمه دیگه.وصیت نامه ی اینترنتی اونم از نوع وبلاگیش).اومدم بگم که فردا میخوام برم یکجایی که واسه من بهترین جای دنیاست.جایی که اونی واسه خاطرش نفس میکشم توی هوای اونجا نفس میکشه.میخوام برم ببینمش و تنهایی هام و غصه های این مدتی که ازش دور بودم رو توی چشمهای سیاهش دفن کنم.واسم دعا کنید.دعا کنید حداقل تا وقتی که ندیدمش مشکلی واسم پیش نیاد.اگر هم پیش اومد پیام های تسلیتتون رو توی کامنت هاتون بزارید اگه اون دنیا وقت شد چکشون میکنم!!!!

راستی ببخشید بدون سلام شروع به حرف زدن کردم.معمولا عادت ندارم زیاد سلام بدم.بعضی وقتها مامانم تشبیه ای واسه این عملم به کار میبره که کاملا به جاست



بدون شرح.بی ربط.بی معنی.بی محتوا.بی...!!!!!!!!!!!!
                   

نظرات 6 + ارسال نظر
کاکتوس یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ق.ظ http://cactus.blogfa.com

امروز در کمال تعجب دیدم که وبلاگت باز شد، آخه ۲ هفته ای میشد که برای من فیلتر شده بود.
نمیدونم برگشتی یا نه، امیدوارم برات پربار بوده باشه. از رفتنت معلومه که هنوز اون تصمیمی که گرفته بودی رو عملی نکردی. راستشو بگو نخواستی یا نتونستی؟
منم آپم، بیا اون طرفا.

گمشده آشنا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ق.ظ http://meandyou.blogfa.com

سلام سلام. اره منم یه موقع فکر میکردم که چرا بلاگ مینویسم و چرا نمیتونم در مورد سیاست بنویسم. ولی فهمیدم که بلاگ نوشتن یعنی فقط نوشتن برای ایجاد رابطه با مردم. حالا برای ایجاد این رابطه حتما که نباید در مورد سیاست نوشت

ستایش سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ http://SETAYESH537.PERSIANBLOG.COM

سلام خوبی . تولدمهخ خوشحال میشم بیای برای خاطرم غم آفریدند
طفیل چشم من نم آفریدند
چو صبح آنجا که من پرواز دارم
قفس با بال توام آفریدند
عرق گل کرده ام از شرم هستی
مرا از چشم شبنم آفریدند
گهر موج آورد،آئینه جوهر
دل بی آرزو کم آفریدند
جهان خونریز بنیاد است هشدار
سر سال از محرم آفریدند
وداع غنچه را گل نام کردند
طرب را ماتم غم آفریدند
چسان تابم سر از فرمان تسلیم
که چون ابرویم از خم آفریدند

جناب حاج اقا چغندر یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://choghondar.blogsky.com

اینجا وبلاگ خودته حق هم داری که هرطور میلته بگردونیش ... حداقل خصوصیت بلاگ اینه که ادم حرفش تو دلش نمیمونه !!!
ارزومنده بهترین ارزوها ...

محمد جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام وبلاگت خیلی عالیه حسابی حال کردم شاد باشی.

جلال جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:26 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

سلام ..خسته نباشید..امروز هر کس مطلب مینویسد اول برای دل خود ..برای ارام شدن و بعد برای ارتباط پیدا کردن با دیگران... امیدوارم در نوشتن و انتقال افکارتان موفق باشید..حقیقتا امروز کامنت شما را در وبلاک خود خواندم..بخدا شرمنده شدم ..من کاری نکردم..احساس کردم جای اینگونه مطالب در وبلاکها بسیار کم است . خوشحالم که نظر شما را جلب کرد ..درباره پری دریائی مطلب ندارم اما درباره موجودات ناشناخته ابهای جهان یک مطلب هست که دارم روی ان کار میکنم.... بیش از 70% ابهای اقیانوس هنوز ناشناخته و غیر قابل دسترسی میباشد..من یک مطلب بنام شیطان دریا را نوشتم..نمیدانم انرا خواندید..مطلب بعدی تقریبا در این مایه هاست البته کاملا متفاوت...در اخر بسیار خوشحال شدم ..درباره تبادل لینک هم به روی چشم...حتما به کلبه ما سر بزنید ..چرا که شما دوستان قوت قلب من هستید...یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد