دو نیمه ی رویا

سلام.

۱-- دو سه روزی میشه که از سفر برگشتم.ولی راستش باز هم بهونه ای برای نوشتن نداشتم.خوشبختانه یا متاسفانه من خیلی دیر بهونه واسه نوشتن پیدا میکنم واسه همین هست که دیر به دیر وبلاگم آپ میشه.به هر حال الان اون بهونه رو پیدا کردم.
میخوام یکم از سفری که رفته بودم بگم.همیشه سفر ها پر از خاطره است.مخصوصا اگر برای دیدن کسی بری.هدف من هم از این سفرم دیدن یک عزیز بود.کسی که اگر بگم بدون اون زندگی کردن واسم محاله دروغ نگفتم.این سفرم باعث شد که بهترین روز زندگیم شکل بگیره.روزی که تا آخر عمرم تاریخش رو فراموش نمیکنم.روزی که به یکی از بزرگترین آرزوهام رسیدم و اینو مدیون اونم.مدیون اونی که زندگیه سیاه سفید منو با اومدنش و مهربونیش رنگ خوبی زد.تنها چیزی که میخوام بهش بگم اینه که :                    
 ...دوستت دارم 
                                                                    بیشتر از دیروز
                                              باکی ندارم از هیچ کس و هرکس که تو را دارم
                                                                         

۲--مدتی هستش که خواننده های لس آنجلسی(به قول روزنامه ها و مجلات!!)کم کار شدن.البته اونهایی که پیشکسوتند.اونهایی که مردم با صداشون زندگی کردن.با صداشون هم گریه کردن هم شادی کردن.متاسفانه از بس که خواننده های جوان و بد صدا و بی سلیقه و جلف زیاد شده که بعضی وقتها آدم سکوت رو به گوش دادن به موزیک ترجیح میده.با این حال بعضی ها هستند که واقعا زحمت میکشند تا کاری رو ارائه بدن که ارزشمند باشه.تعداد این افراد هرچند انگشت شماره ولی بازهم جای شکرش باقیست.سعی دارم از این به بعد به معرفی کارهای این خوانندگان بپردازم تا قدردانی ای باشد از زحماتشان:
                                                   
                                           
دو نیمه ی رویا

                          
تهیه کننده ی این کار موسسه ی فرهنگی هنری« آوای باربد» هستش که من یک کار زیبا دیگه از این موسسه را میشناسم که بعدا معرفی میکنم.
مهمترین چیزی که خود منو به خریدن این اثر ترغیب کرد حضور استاد بابک بیات بود.همانطوری که همه میدونید بابک بیات کسی هستش که واقعا برای موسیقی ما زحمت فراوانی کشیده.از نظر خود من به این هنرمند باید لقب بهترین آهنگ ساز ایران را داد.این بار بابک بیات دستیاری هم داشته.بامداد بیات یکی از پسران دوقلوی بابک که با وجود سن نسبتا کمی که داره(متولد۱۳۶۴) همکاری خیلی خوبی با پدر خود داشته.تا جایی که یکی از آهنگهای این اثر با تکنوازی پیانوی بامداد کار شده.خواننده این اثر هم حامی است که انصافا توی این روزها که همه به جای خوانندگی به سراغ تقلید صدا میروند باید بگم صدای خیلی زیبایی دارد.اشعار این اثر هم کار اهورا(محمد رضا طغرل) است.کار اهورا هم بسیار خوب بوده.من متن ترانه دو نیمه ی رویا  را مینویسم تا خود شما در موردش قضاوت کنید.در کل باید بگم دو نیمه ی رویا را حتما گوش کنید.مخصوصا اگر به آهنگهای بابک بیات و صدای سوزناکی مثل صدای حامی علاقه دارید.
                                               
  دو نیمه ی رویا
                                     دو نیمه ی خاموش/دو نیمه ی خسته
                                        دو شعر نخوانده/دو بغض شکسته
                                           دو نیمه ی آبی/دو نیمه ی دریا
                                         دو نیمه ی شاعر/دو نیمه ی عاشق
                                          دو نیمه ی گریه/دو نیمه ی هق هق
                                         دو نیمه ی خورشید/دو نیمه ی روشن
                                            دو نیمه ی تنها/ یکی تو یکی من
                                             تویی که گذشتی/منم که نشستم
                                             توی که تکیدی/منم که شکستم
                                                 منم که نگفتی اسیر ملالم
                                                 بهار سکوتم/خزان خیالم
                                               منم که نگفتی چگونه بخوابم
                                                 چگونه بمیرم/چگونه بمانم
                                             چگونه نشستی در آن شب ماتم
                                              به سوگ همیشه/به بغض دمادم
                                              گذشتی و گفتی دو نیمه ی سیبیم
                                                اگر چه جداییم اگر چه غریبیم
نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:40 ب.ظ http://jerjerak.blogsky.com

سهیل شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ http://zorrat.blogfa.com

خیلی متاسفم که اینا رو مشکل نمی دونی.اینا مشکل هستن اما نه مشکلات درجه یک.اینا رو برا خودم نگفتم.خواسته های من بسیار فراتر از ایناس.مشکل بزرگ جامعه ما اینه که خیلیا(از جمله خیلی اطرافیای خود من)مثلاً رابطه آزاد دختر و پسر رو سقف خواسته شون می دونن.در ضمن نفهمیدم منظورت از سطح فکر پایین کی بود.من یا احمدی نژاد!و در ضمن اکثر اینا که گفتم موثقه.شایعه هایی نبوده که هاشمی در بیاره.با نگاه به سخنان والای حضرت احمدی نژاد! خیلیشاو قبول می کنی!

شازده خانوم شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ق.ظ http://shazdekhanom.blogsky.com

۱.باید بگم خوش با حالت........خیلی حسودیم شد واقعا.
۲.مرسییییییییی عالی بود..
امیدوارم همیشه موفق باشی.من برای ورود به وبلاگم به مشکل بر خوردم.شما با چه اکانتی میای؟؟

جلال یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

دوست عزیز سلام...خسته نباشید..لینک شما در وبلاک پیشگویان بزرگ.....فعال شد..امیدوارم بتوانیم دوستان مفید و خوبی برای هم باشیم...یاعلی

کاکتوس سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ http://cactus.blogfa.com

یوهووووووو
امروز تونستم بیام اینجا، خلاصه بگیر نگیر دراه. بعضی روزا میشه، بعضی روزا هم نه.
کامران و هومن ها تموم شد؟ به نظر من آهنگای "اون با من" ، "فدای سرت" ، اگه عشق من تو نیستی" و "منو ببخش" خیلی قشنگن.
کلک حسابی بهت خوش گذشته تهران، نه؟ اینطور که از رنگ و روت پیداست بهت ساخته آب و هوای تهران.
راستی انگار مسنجرت درست شده. خدا رو شکر. بالاخره یه راه برای مزاحم شدن پیدا کردم. (شوخی)

ستاره سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ق.ظ http://nazar-tanha-bemoonam.blogfa.com/

زیباست...

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ

پلاناریا سلام خسته نباشی شما با کامنت خود همیشه مرا شرمنده میکنی ..اما اینبار بیشتر از همیشه بنظرت احتیاج دارم حتما بمن سر بزن ... ممنون

جلال چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

پلاناریا سلام خسته نباشی شما با کامنت خود همیشه مرا شرمنده میکنی ..اما اینبار بیشتر از همیشه بنظرت احتیاج دارم حتما بمن سر بزن ... ممنون

آگنی جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ق.ظ

دیگه از باران خبری نیست ...!؟

نوید ||‌ پسر جنوب ||‌ جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ http://south-boy.blogsky.com

سلام پلاناریا خوبی ؟ امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشی خسته نباشی .. امروز بعد ار مدتها دوباره تصمیم گرفتم برگردم برگردم پیش دوستای قدیمی نمیدونم منو یادت میاد یا نه اما اومدم بهت خبر بدم دوباره اومدما خواستی بیا پیشم .. یه سری هم به وبلاگ من بزن .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب ||

کاکتوس چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ http://cactus.blogfa.com

کجایی؟

مصطفی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام پلاناریای عزیز. امروز دیدم فیلتر وبلاگت (با کارت پارسیان) برداشته شده. گفتم بیام یه سلامی عرض کنم. مطالبتو تو این چند وقته که نتونسته بودم یکجا خوندم. خیلی قشنگ می‌نویسی. ولی دیر به دیر آپ می‌کنی. یه ذره تنبلی رو بذاری کنار همه چی حله. موفق باشی.

آرزومند شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ق.ظ http://hastamhamisheh.persianblog.com

سلام... وبلاگ خوبی داری ... ولی رنگ نوشته هات کمی چشم رو اذیت می کنه ، اگه از رنگ دیگه ای که روشن باشه استفاده منی خیلی بهتره

هستی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ http://shabhayetanhai.mihanblog.com

سلام... شعر قشنگی بود. حرفاتونم جالب بودن. همیشه خوش و موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد