نداره

سلام

۱-فکر نمیکردم اینقدر از طرحی که تو وبلاگ گذاشتم کم استقبال بشه.فکر میکردم واسه وبلاگ نویسها مهم باشه که تعداد کامنتهاشون افزایش پیدا کنه.ولی مثل اینکه اینطوری نیست.به هر حال من کار خودمو کردم.یعنی فکرمو عملی کردم.حالا اینکه کسی باهاش حال نکرده ....
۲-تصمیم دارم از این به بعد وبلاگم رو زود به زود آپ کنم.دیگه برام مهم نیست تعداد کامنتها واسه پست قبلی چندتا بوده تا پست جدیدی بنویسم.در ضمن زمان آپ کردن هم دیگه واسم اهمیت نداره.شاید در عرض۲ روز ۲ بار آپ کنم.خلاصه اینکه تنبلی رو میخوام بزارم کنار
۳--یک سوال هم او اونایی که به وبلاگم میان داشتم.میخواستم ببینم دو تا عکسی که بالای صفحه گذاشتم رو به راحتی مبینید یا نه.هرچند که حجمش زیاده ولی هیچ کاریش نتونستم بکنم تا حجمش کم بیاد.ما که مث کاکتوس تو ساختن قالب حرفه ای نیستیم!!!.شیطون فکر کنم امروز فردا یک دکون دستگاه باز میکنه واسه خودش چون کم کم اسم پول رو دار میاره وسط تازه آمار قیمت رو هم در آورده
۳-میخوام از این به بعد توی هر پستم یک وبلاگ زیبا رو معرفی کنم.وبلاگهایی که با اینکه بسیار زیبا هستند ولی باز هم کسی قدرشون رو نمیدونه.این تنها کاریه که میتونم واسم اونایی که واسه این وبلاگ ها زحمت میکشند بکنم.
وبلاگی که میخوام بهتون معرفی کنم اسمش هست:
پیشگویان بزرگ و جهان در محاصره ارواح .نویسنده این وبلاگ فوق العاده جناب آقای سید جلال صیاد میری هستند که واقعا زحمت زیاد برای مطالبی که مینویسند میکشند.مطالب وبلاگ فوق در مورد چیزهایی است که درکشون برای ما سخته.به طوری که هنگام خوندنشون مو به تن سیخ میشه.وقتی که میدونید این مطالب همگی واقعیت هایی هستند که شما تا به حال از اونها خبر نداشته اید دیدتون نسبت به اطراف کلی تغییر میکنه.تو این وبلاگ در مورد هر چیزی که بخواهید میتونید مطالب مفیدی پیدا کنید.حتما بهش سر بزنید اگر نه یک وبلاگ فوق العاده رو از دست داده اید.
نظرات 5 + ارسال نظر
ایدا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://ayda007.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری ابتکارتم عالیه من که موافقم
راستی اگه مایل بودی به منم سر بزن
یا حق

رویا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://roya-e-shab.blogfa

سلام ممنونم از حضور گرمتون
خوشحال میشم راهنماییم کنین

کاکتوس شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://cactus.blogfa.com

چرا فکر کردی من دیگه میلی ندارم بیام اینجا؟!
تو اولا وقتی آپ میکردی خبر میدادی. اما الان من نمیدونستم که آپی!
اینکه میخوای مثل من فعالتر بشی خیلی خوبه. من که هر ۳ روز یه بار مینوشتم حالا شدم ۲ روز یه بار.

آگنی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.agni.blogfa.com

دوستی با باران ...

خاتون یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ http://naghoos.blogsky.com

سلام . پلاناریای عزیز
اول ممنون از سری که به من زدی و بعد ممنون از نظری که داده بودی . رو نظرت یه نقد کوچولو برا شروع گفتگومون نوشتم که بیا و بخونش و باز نظرتو برام بذار .
راسی وبلاگت بسیار جالبه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد