همکاری وبلاگ نویسان

سلام خدمت تمامی اعضای دنیای بزرگ اینترنت مخصوصا وبلاگ نویسان.
برای من و هر کس دیگه ای توی این دنیای بزرگ یعنی اینترنت یک خونه کوچک داره مهمترین چیز بازدید از خونه اش هست.همیشه دوست داره که افراد زیادی بیان و از خونه اون دیدن کنند و در موردش نظر بدن.دوستی داشتم و دارم که چند وقت پیش تصمیم به انجام کاری گرفت که از نظر کار نو و تازه ای بود.کاری که من الان میخوام بکنم در واقع ادامه کار اون عزیز است.نمیدونم چرا بی خیال این تصمیمش شد ولی  من برای شروع دوباره این همکاری بین وبلاگ نویسان آماده ام.امیدوارم شما هم با من همکاری لازم رو بکنید.
خوب مثل اینکه زیاد مقدمه چینی کردم.دوستان خوبم که وبلاگ دارند و میخوان دیگران رو از آپ دیت شدن وبلاگشون با خبر کنند میتونند ای دی من که در انتهای متن مینویسم رو توی یاهو مسنجر Add کنن و خبر آپ دیت شدن وبلاگشون رو به من بدن.به محض دریافت این خبر من به تمامی وبلاگ نویسانی که توی این طرح شرکت کرده اند و من رو add کرده اند این خبر رو می فرستم.اینطوری خیلی راحت عده ی زیادی از وبلاگ نویسان بدون زحمت خبر آپ شدن وبلاگشون رو بین وبلاگ نویسان دیگر پخش میکنند.امیدوارم که این طرح جواب بده ولی لازمه اش همکاری شماست.برای بیشتر شدن شرکت کنندگان در این طرح دوستان خودتون رو از این طرح باخبر کنید تا بتونیم خانواده ای بزرگ رو تشکیل بدهیم.

آی دی من :P_E_L_A_N_A_R_I_A


بارانی باشید...

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ق.ظ http://yohahahaha.blogsky.com

سلام.خوبی..................نمی‌دونم بعد از این همه مدت اومدم اینجا .........اینو دیدم...........یاد کارهای خودم افتادم...................خیلی دوستتون دارم و امیدوارم ........................به آرزوهاتون برسید و ................

شهاب چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://eshghe-gomshodeh.blogfa.com

سلام عزیز...اولا از اینکه افتخار دادی به ما و به وب من نظر انداختی کمال تشکر را دارم و دوما ...خیلی زیباست وب شما،خیلی....اگه امری یا کاری داشتی من در خدمت گذاری حاضرم ... خوشحال میشم بیشتر باهات اشنا شم...قربان محبتت...................................شهاب

هدیش پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ق.ظ

ممنون از لطف شما و سلیقه تحسین برانگیز شما

ملینا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.siasefid.blogfa.com

سام..
خوبی؟؟؟؟
کم پیدایی..
اپ نمیکنی؟

آهویی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.hezarrdastan.blogfa.com/

سلام
از وقتی که صرف هزاردستان کردین ممنونم و از طرف همه دوستانی که هزاردستان رو اداره میکنن از شما تشکر میکنم . موردی که تو وبلاگتون مطرح کردین طرح جالب و خوبیه میتونین روی اهالی هزاردستان هم حساب کنین . البته بعد از اینکه موقعیت وبلاگ تثبیت شد و کل اعضاء مشخص شدن حتما بهتون اطلاع میدم . حتما میدونین هزاردستان قراره یه وبلاگ جمعی باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد